Monday, February 1, 2010

hampa menyelubungi aku..


semalam hari sabtu 30-01-2010
aku ada persahabatan badminton

di kluang,johor..
itu la saat-saat yang aku nantikan
jam 8 aku bertolak dari rumah aku
sampai je aku di tempat yang di tuju
terus je aku masuk ke dewan badminton
dewan tu nama dia dewan BCB
kata org dewan ni kepunyaan taukey kaya
yang menetap di kluang,kira
banyak la perniagaan yang dia buat..



tapi apakan daya aku telah tewas dalam perlawanan itu
tapi kira berentap la aku lawan dgn dia org
hampir semua team dia org kuat2 belaka.
adat bertanding kata org,ada menang ada
yang kalah..yang kalah tu aku la..huhu
first time aku bermain kat dewan BCB kluang ni
aku rasa x serasi lagi dengan keadaan dewan nye
bukan aku saje malah hampir semua kawan2
ku yang lain berkata begitu..
moral nye aku akan berlatih bersungguh2 lepas ni
untuk meningkatkn lagi permainan aku.
wasalam..

4 comments:

  1. janganla sedih...cuba lagi yer geng..
    caiyok2!!!!!!!!!!!! :p

    p/s*kiter pun suka main bedminton..tp tak terror cam kamoo pasti ;)

    ReplyDelete
  2. amir..
    betul3,ahak3..

    wanita..
    erm,kena berlatih smpai x ble main.he3
    bagus wanita aktif bersukan.walaupun da berkawin.huhu

    ReplyDelete
  3. kalah menang adat pertandingan.bukan hr hg kot...hr len ada agi...

    ReplyDelete